TJA!

Kan berätta lite om hur det var att rida ganti igår då:
Vi red bort mot lyckebysjön och tbx sen red vi till vendelsö och sen tbx till stallet, det blev att jag tränade passen, tölten, traven och formen.. :) mycket skritt och träning ett hårt pass med ponnyn blev det :) Tränade sjänkelvikningar oxå.. Idag har jag vart i skolan sen efter det åkte jag t brb och mötte Linnea har haft en skit rolig och trevlig dag med fina vänner. Och nu är Linnea hemma hos mig vi kom nyss hem och har käkat middag.. Hon sleepar over här.. Hoppas ni har haft en lika rolig dag som jag pussssssssen! :)
- Bild från igår underbar ridtur :)<3


Kommentarer
Postat av: annie

Visste inte att du red förns ja såg din blogg. Shit va kul gmn! Slutade rida själv för typ 3 år sen åå gud va jag ångrar de..



Saknar dej hjärtat, hoppas vi ses snart. Älskarej!! :) <33

2011-04-03 @ 09:46:01
URL: http://anniepearson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0