hipp hipp <3

nu har inte jag elr jojjo bloggat på ett tag men båda har vel haft fullt upp -.- ♥
Men i lördas skoddes tivy så det blev ingen ridning men sen va jag och jojjo i centrum och jag köpte en rosa tröja och sen äfter så sov hon och zacke hos mej  
I måndas va jag och Jojjo först i centrum,elr jag mötte henne där sen skulle vi ner till Tyresta, jag red Frosti och Jojjo Tivy ♥:D
vi red typ hela cyckel vägen och sen lite till, men zacke va me oss men hon körde Bamse, men då ringde hennes mamma och sa att hon skulle till tandläkaren om 20 min XP så då va hon tvungen att galopphera hela vägen hem och typ byta om och slänga av Bamse alla sakerna :P
nere i Tyresta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0