-.-

Tjoo ♥
Nu blir de enu en till dag som inte jag får åka ner till stallet !!!! -.-
Ja hostar heeela tiden och jag typ försöker sova hela tiden (e skita trött)-.- men man får ju inte sova speciellt mkt för isabell och cassandra e här -.- !!!!
Men i fredas så åkte jag till kolmården, jag typ sov hela tiden men mamma skulle ju bada med delfinerna så de ända jag gorde va att sova och typ titta på mamma och delfinerna, men jag fick inte avra med på en sak men delfinerna så då fick jag gå i parken och jag hostade hela tiden o.O
en delfin på kolmården ♥

Kommentarer
Postat av: H E L E N A & E M I L I A ♥

Hejsan, vill ni vara med i dagens blogg så är det bara att klicka in på våran blogg och anmäla sig:)

2011-04-22 @ 17:33:55
URL: http://freefallin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0